Seuramme tukikohta on Taavetinsaari Mallasveden eteläpäässä koordinaatit:

61º16,3’N 24º7,7’E, noin kolmen meripeninkulman päässä Valkeakoskelta.
Saaren rannassa on useita laituri- ja poijupaikkoja, sekä isoille että pienille
aluksille. Tukikohdasta löytyvät mm. grillikatos, saunarakennus takkahuoneella, puucee, uimaranta, lentopallokenttä ym. Nuoremmille laivureille löytyy keinuja, trampoliini ym. ajanvietettä. Saaren rakennusten ja kulkuväylien sähkö tuotetaan ympäristöystävällisesti modernilla aurinkopaneelijärjestelmällä,
mutta esimerkiksi vesipumppua varten löytyy aggregaatti.

Saari on kaikkien seuran jäsenten ja heidän venekuntiensa vapaassa käytössä. Muistathan noudattaa järjestyssääntöjä! Kohtelias veneilijä ottaa huomioon muut saarella olevat, kunnioittaa luontoa, jättää lähtiessään paikat siistimpään kuntoon kuin tullessaan ja vie roskansa mennessään. Muistathan, että tulen saa tehdä vain varatuille paikoille, ja siltikin sen kanssa pitää muistaa aina olla tarkkana. Kun käytät puita esim. saunalta tai grillikatoksesta, tuothan niitä liiteristä lisää käyttämiesi tilalle.

Saaren isäntä on Ossi Meriluoto, 040 574 5787, saarenisantavns@gmail.com.
Jos mitä tahansa kysyttävää, puutteita tai parannusehdotuksia, niin rohkeasti
vain yhteyttä! Saaren avaimia voi myös tiedustella saaren isännältä. Avaimen
panttimaksu on 10,00 €.

Saaren säännöt löydät täältä.

Mukavia hetkiä kauniissa ja viihtyisässä Taavetissa!